Etätuki / Puhelintuki

Etätuki / Puhelintuki

Etätuen ja puhelintuen perimmäisenä ajatuksena on pystyä auttamaan erilaisissa ongelmissa mahdollisimman nopeasti. 80% tietokoneongelmista on luonteeltaan sellaisia jotka ratkeavat puhelimessa hyvin helposti. Silloin kun ongelmaa ei saada puhelimitse ratkottua, otetaan käyttöön etätukiohjelmisto. Etätukiohjelmiston avulla saamme soittajan työaseman näytön ja näppäimistön haltuumme ja pystymme korjaamaan ongelman.

Hyvin yleinen tilanne tänä päivänä on sellainen, että tuntuu että puhelimen eri päissä puhutaan pikkasen eri kieltä. Tämä aiheuttaa sen, että aina ongelmaa ei lähdetä ratkaisemaan oiekasta päästä. Etätuki auttaa tässä tilanteessa, koska etätuen avulla voidaan pyytää asiakasta näyttämään mikä hänen ongelmansa on. Tällöin tukihenkilö näkee ongelman ja pystyy helpommin etsimään oikean ratkaisun ongelmaan.