040 746 9375
tuki@epte.fi

Mitä tukipalvelu tarkoittaa?

Tukipalvelu tarkoittaa eri asiaa eri henkilöille. Tukipalvelumme suunnittelun lähtökohtana on ollut vaatimus pystyä tarjoamaan sellaista tukipalvelua kuin mitä asiakkaamme tarvitsevat. Yhdelle tukipalvelu on kerran kuukaudessa tapahtuva tietokoneen tietoturva-asetusten tarkistus, toiselle kaksi sähköpostilaatikkoa, kolmannelle kymmenen hengen yrityksen kaiken tietotekniikan ulkoistus ja neljännelle jotain edellämainittujen välistä. Edellä mainittujen esimerkkitapausten johdosta olemme pilkkoneet tarjoamamme palvelut niin pieniksi kuin mahdollista jolloin valikoimasta on hyvin helppo valita kulloinkin tarvittavat palvelut.

Onko pakko sitoutua pitkään orjasopimukseen?

Yksi tälle alalle liiankin yleinen tapa on tehdä asiakkaan kanssa kolmen - viiden vuoden sopimus josta ei ole mahdollista päästä eroon kuin rahalla. Me olemme ajatelleet asian toisin; meillä tukipalvelun sopimus on oletuksena toistaiseksi voimassa siten että asiakas voi halutessaan irtisanoa sopimuksen kolmen kuukauden varoitusajalla. Me luotamme siihen, että teemme työmme niin hyvin ettei asiakas halua luopua meistä.

Tarjoamamme palvelut

Kuten sanottua, tarjoamme erittäin räätälöityjä palveluita. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että isojen palvelupakettien sijaan meillä on valikoimassamme paljon pieniä palveluita joista koostamme aina sellaisen paketin jonka asiakas tarvitsee.

ATK -tukipalvelu:

Sähköposti ja kotisivupalvelut:

EPTE Tukipalvelut Oy

Henkilökohtaista palvelua pieneltä yritykseltä pienille yrityksille

YHTEYSTIEDOT

Y-tunnus: 2141513-3
Laskutusosoite: 003721415133 (maventa)

Tuen yhteystiedot
web: https://tuki.epte.fi
Email: tuki@epte.fi
Puhelin: 040 746 9375